Sardina je za Adriatic Queen, svoj vodeći i sve uspješniji brend, pripremila novu medijsku kampanju. Priča o Jadranskom moru, ribarima i uživanju u našim proizvodima, svježini i njihovoj kvaliteti ono je što želimo prenijeti našim potrošačima.
Kako se prilikom kreiranja Adriatic Queena vodilo računa da brand komunicira svoje jadransko podrijetlo, tako se i sada željelo prikazati sve ono što našu tvrtku i naše proizvode izdvaja od svih ostalih konkurenata – mi imamo vlastitu ribolovnu flotu koja nam omogućuje da u svoje proizvode stavljamo ribu vrhunske kvalitete što je bitan preduvjet da je i finalni Adriatic Queen proizvod upravo takav – izniman, svjež i ukusan.
Medijska kampanja koju pripremamo uključuje emitiranje TV spota na televizijskim kanalima s nacionalnom pokrivenošću, jaku kampanju vanjskih reklamnih panoa širom Hrvatske te oglašavanje na internetu i radiju.
Vjerujemo da ćemo uspjeti u svojoj namjeri i kod svih Vas dodatno potaknuti želju da probate naše proizvode te da se uvjerite kako su oni uistinu kruna Vaših obroka,
Adriatic Queen, kruna Vaših obroka.